Jít zpět na novinky

Mailstep představil nové fulfillmentové rozšíření pro e-shopy Shoptetu

1.12.2020

Logistická společnost MailStep spouští nové fulfillmentové rozšíření pro e-shopy fungující v jednom z nejvíce rozšířených technických rozhraní české e-commerce Shoptet. Díky novému doplňku bude skladová logistika pro e-shopy jednodušší.

Nový doplněk MailShip nabízí provozovatelům e-shopů v Shoptetu automatické propojení e-shopu s fulfillmentovým systémem MailStepu. Ten za provozovatele převezme veškerou agendu spojenou s vyřízením elektronických objednávek, včetně skladování, balení nebo doručení zboží k zákazníkovi. Vše probíhá zcela automaticky on-line.

Propojení pro e-shopy přes doplněk MailShip je nově dostupné pro všechny provozovatele, kteří mají e-shop postavený na platformě Shoptet a využívají logistické služby MailStepu. Tato novinka umožní díky úsporám času zbavit se mnohých logistických vrásek s vychystáním objednávek, balením zboží a expedicí zakázek, včetně uskladnění zboží a využít velmi výhodných konsolidovaných cen doručení objednávek do všech evropských zemí. Klient vše vidí on-line.

 

Hlavní výhody, který nový doplněk přináší jsou:

  • Díky propojení do logistického rozhraní MailShip se všechny objednávky on-line přenáší do MailStepu.
  • Automaticky se aktualizuje stav objednávek z e-shopu v průběhu jejich zpracování v logistickém centru MailStepu, včetně čísel objednávek.
  • Zásoby zboží provozovatele se automaticky ve skladu MailStepu aktualizují podle objednávek z e-shopu.
  • Zároveň dochází k automatické aktualizaci katalogu zboží e-shopu.
  • Samozřejmostí je online sledování zásilek při doručování dopravci do všech evropských zemí.

 

„Nový doplněk MailShip pro klienty využívající Shoptet je logickým krokem v naplňování naší vize poskytovat nejmodernější IT služby,“ uvedl IT ředitel MailStep Martin Maro. „Naše řešení přináší provozovatelům e-shopů sofistikovaný nástroj v řízení objednávek, který jim zároveň ve vánoční sezóně ušetří čas strávený logistikou. Naši zákazníci se tak budou moci v nejrušnějším období roku věnovat dalším činnostem jako obchodu, marketingu, cenotvorbě atd…,“ doplnil Martin Maro.

Libor Hudeček, CEO společnosti MailStep dodává, že „E-commerce technologie se neustále a velmi rychle vyvíjejí a vzniká zde obrovské množství nových modulů, funkcionalit, řešení a inovací, které zdokonalují obchodní, logistické nebo technologické procesy. Právě komplexní ale zároveň snadné propojování těchto článků jsou klíčové pro naše klienty v oblasti internetového obchodování.“

 

Logistická společnost MailStep a.s. vstoupila na trh v roce 1992 a od té doby společnost odeslala víc než 39 miliónů balíků, 620 miliónů listovních zásilek a zkompletovala přes 2 miliardy tiskovin. MailStep se tak stal předním poskytovatelem komplexních služeb v oblasti fulfillmentu, finishingu, logistiky a personalizace zásilek. Před několika lety MailStep rozšířil své služby o oblast e-commerce a stal se jedním z nejlépe technologicky vybavených poskytovatelů logistických služeb v České republice. Mezi zákazníky patří přední mediální domy, vydavatelství, tiskárny a mnohé e-shopy se zákazníky po celé Evropě.

 

Kontakt pro média:

Monika Horňásová

Telefon: +420 602 339 957

E-mail: monika.hornasova@mailstep.cz

MailStep, a.s.

Do Čertous 2760/10
Praha 9 – Horní Počernice, 193 00

Kontakt pro média:
Monika Horňásová
Telefon: +420 602 339 957
E-mail: monika.hornasova@mailstep.cz
MailStep, a.s.
Do Čertous 2760/10
Praha 9 – Horní Počernice, 193 00
Zavřít článek