Kariéra

Jsme technologická platforma propojující systémy

Jsme obří logistické centrum v srdci Evropy

Jsme tým, který hledá ta nejlepší řešení

…. jsme Mailstep!

Mailstep

S třicetiletou tradicí, s velkými investicemi do technologií a techniky. Se stovkami dlouhodobých zákazníků si stále držíme startupového ducha a schopnost rychle se rozhodovat a inovovat. S našimi partnery hledáme příležitosti a realizujeme optimální řešení. Společně rosteme, sdílíme úspěchy i výzvy rychle se měnícího světa! Převádíme sofistikovaná data do reálných služeb a skutečných zásilek.

Mailstep Mailstep Mailstep

Chcete pracovat v inovativním týmu Mailstep?

Chceme být nejlepší v oboru a letíme až ke hvězdám! Chcete letět s námi? Přidejte se k nám. Aktuálně hledáme:
Account manager

Momentálně hledáme do svého týmu v České republice kolegu / kolegyni na pozici : Account manager, který se stane nepostradatelnou součástí obchodního týmu.

📌Co tě v této pozici čeká a co budeš mít na starosti:

  • Péče o svěřené klienty
  • Aktivní akvizice potenciálních zákazníků
  • Zpracování příchozích poptávek od zákazníků
  • Vytváření cenových nabídek
  • Business development – hledání nových cest a způsobů k oslovení potenciálních zákazníků
  • Spoluúčast na tvorbě akvizičního plánu
  • Reprezentace firmy na konferencích a veletrzích

📌Co od tebe na této pozici očekáváme:

  • Komunikativnost, kuráž a chuť na sobě pracovat
  • Profesionální a reprezentativní vystupování
  • Překážku a ani neúspěch nevnímáš jako problém, ale jako výzvu, která tě posune dál
  • Pracuješ s plným nasazením, nenecháš se odradit neúspěchem a umíš dotahovat věci do konce
  • Dokážeš se prodat, ale zároveň umíš hrát v týmu a táhnout za jeden provaz s ostatními
  • Pokud máš znalost e-commerce prostředí či logistiky, bod pro tebe, ale určitě to není podmínka

📌Proč si vybrat nás a co vše nabízíme:

  • Jsme společnost s velkým potencionálem a fajn kolegy, kde se určitě nebudeš nudit
  • Nabízíme samostatnou a zodpovědnou pozici, prostor pro seberealizaci
  • Za tvojí práci tě adekvátně ohodnotíme (slovo strop u obchodnické pozice opravdu neznáme)
  • Plný úvazek s flexibilní pracovní dobou – schůzky s klienty si plánuješ, jak ti to vyhovuje.
  • Nabízíme bohatý systém benefitů (možnost občasné práce z domova, dovolená 5 týdnů, příspěvek na stravné, příspěvek na penzijní pojištění, aj.)

 

Zaujala vás tato pozice?
Expedient/ka

Do našeho oddělení Expedice hledáme nově posilu.

Co bude náplní Vaší práce:

  • kontrola kvality a následná expedice vyrobených palet se zbožím.
  • nakládka palet do přistaveného auta.
  • expedování palet, popřípadě balíků na přesně určená místa.
  • práce s PC, mobilními terminály a daty.
  • práce s klasickým paletovým vozíkem.
  • tisknutí dodacích listů, tvoření vlastních dodacích listů, vyplňování dokladů do zahraničí.
  • plánování dopravy.
  • řízení pracovníků skladu při nakládání palet.
  • komunikace se zákazníky i s naším obchodním oddělením.

Koho hledáme:

  • někoho, kdo se nebojí přijmout zodpovědnost za svou práci
  • někoho, kdo je pečlivý
  • někoho, kdo je zvyklý pracovat na počítači
  • někoho, kdo má zkušenosti z logistiky nebo samotné expedice
  • někoho, kdo si umí dobře zorganizovat svoji práci i práci svých kolegů, kteří mu mají pomáhat
  • někoho, kdo je komunikativní
  • někoho, kdo je zvyklý reportovat svému nadřízenému výsledky své práce

Co nabízíme:

  • zajímavé finanční ohodnocení
  • pouze denní směny (7:30 - 16:00)
  • stravenkový paušál
  • příspěvky na penzijní připojištění
  • 5 týdnů dovolené
  • zvýhodněné volání od O2
  • nástup nejlépe ihned nebo jak se domluvíme
  • pracovní poměr na dobu neurčitou

 

Zaujala vás tato pozice?
AWS DevOps Lead

Hledáš vždy na všechno co nejefektivnější řešení? Baví tě pozorovat hmatatelné výsledky své práce? Máš rád neustále inovace a narušováni Statusu Quo? Taky si uvědomuješ že v IT platí “Devil is always close?” Chceš být ten pravý Sentinel, kterého nepřekvapí 13-ti letý chlapec ze Zaporoží nebo masivnější DDOS?!

Jestli právě kýveš hlavou, mohlo by se ti u nás líbit. Jsme interní startup poskytující fulfillmentové služby, který hledá Didimose pro doplnění našeho Infrastructure teamu.

 

Na čem budeš pracovat?

  • Budeš se podílet na správě naší infrastruktury v AWS
  • Motivace a budování kvalitního týmu je základ.

Co při tom využiješ?

To víš sám moc dobře… 😉

 

V jakém prostředí budeš pracovat?

  • Nehrajeme na pravidlo “nas mnogo”, máme kvalitní a zkušené lidi
  • V rámci vývoje většinou operujeme v týmech po 3-6 lidech
  • Rádi experimentujeme, inovujeme
  • Věříme v agilní hodnoty a SCRUM pro nás není jen prázdný, marketingový výraz
  • V současné době rapidně expandujeme – otevíráme nové vývojové centrum v Karlíně, hirujeme několik dalších týmů a stojí za námi nejen fungující a vydělávající business, ale i silná investiční skupina
  • Žádný nápad není špatný (teda většinou)

Co od nás dostaneš?

  • Férovou výplatu od hodiny – jestli si chceš před dovolenou crunchnout pár ticketů a místo Brna navštívit Ameriku, je čistě na tobě
  • Řádný hardware pro tvojí práci, i3 u nás potkáš maximálně na parkovišti, v laptopu ne
  • Fancy kancly na Karlíně s ping-pongem, šipkami, PSkem a pravidelnými snídaněmi
  • Ledničku narvanou vším, od energeťáků po G&T
  • 5 týdnů dovolené
  • Na další benefity se u nás nehraje, raději ti za tvou práci prostě normálně zaplatíme 😊

Zaujalo? Tak nic není snazší!

  • Pošli nám svůj životopis, motivačním dopisem se fakt nezatěžuj
  • Zavoláme si, sladíme očekávání a pokud se v nich sejdeme, tak si ten meeting dáme i reálně
  • Sedneš s naším CTO případně s dalšími členy týmu a podíváme se na tvoje zkušenosti a potenciál
  • A pak přijde buď nabídka, nebo zpětná vazba – na jasné a čisté komunikaci si zakládáme

Budeme se těšit 😊

Zaujala vás tato pozice?
Customer Success Specialist/ka

Spolu s Jakubem Myšákem ( náš Onboarding manager) a Martinem Marem (náš CTO), hledáme do našeho onboarding týmu, customer success specialistku nebo specialistu😊. Staň se klíčovou osobou pro úspěch našich zákazníků! Malinko informací pro tebe na úvod o nás: Mailstep je jednička na trhu v oblasti logistiky a komplexních fulfillmentových služeb pro naše zákazníky. Naší vizí je vytvořit komplexní ekosystém služeb a produktů, díky kterým dokážeme zákazníky, e-shopy, dostat do celého světa a z jejich pár objednávek denně udělat tisíce. Chceme umožnit zákazníkům růst.

Pár čísel o nás:

  • 42 500 m2 skladové plochy
  • 200+ e-shopů nám již svěřilo svou logistiku
  • 20 000+ odeslaných zásilek každý den
  • 100% přesnost vychystávání objednávek

V Mailstep můžeš: Růst. Realizovat se. Být u něčeho fakt nového.

Čím u nás přispěješ k úspěchu našich zákazníků, jako Customer Success Specialista/ka?

  • díky tobě (a jejich super zkušenosti s námi, hned od onboardingu), budou naši zákazníci ještě úspěšnější a spokojenější.
  • jejich cesta k maximálnímu využití naší platformy a příležitostí, bude hladší a rychlejší
  • budou mít někoho /tebe/, kdo jim porozumí a pochopí je a hlavně, pomůže jim dotáhnout nastavení, integrace, propojení a data a ke zdárnému konci onboardingu (t.j začátku využívání našich služeb k jejich maximálnímu užitku)
  • díky tvým zkušenostem a empatii a následné inovaci, bude náš onboarding proces top pozitivním zážitkem

Co získáš, pokud se dáš na tuhle cestu s námi?

  • super podporujícího a zkušeného šéfa - Jakub Myšák
  • později možný posun v kariéře na senior nebo vedoucí pozici v onboardingu
  • vysoce ceněné dovednosti a znalosti, z rychle rostoucího e-commerce prostředí pro tvoji další kariéru a plány
  • samostatnou pozici, budeš koordinátorkou a PM interních stakeholderů, každý zákazník je jedinečný a rutina se ti vyhne obloukem   
  • možnost využít naplno tvé silné stránky v oblasti komunikace, koordinace několika interních stakeholderů a týmů, důraz na výsledky a schopnost neztratit fokus ze zákazníka, ale i high -level pohled na naše procesy
  • denně zlepšovat dovednosti s nástroji HubSport (CRM), Confluence, Postman, Slack a Jira.

Jak bychom si tě představovali?

  • máš už zkušenost z oboru e-commerce nebo fulfillmentu a logistiky a tento obor tě baví a chceš se dál učit a posouvat dál. (například z pozic na zákaznickém servisu, podpory nebo přímo v onboardingu)
  • jsi empatická osobnost, zvládneš koordinovat interní projektový tým a zároveň mít pořád záběr na zákazníka
  • jsi odpovědná, samostatná a chceš a ceníš si výsledky, i dobré vztahy
  • máš aktivní angličtinu (B1) a chceš ji i používat
  • zvládneš i náročné nebo stresové situace a prioritizace je pro tebe samozřejmostí  

A co říká tvůj potenciální nadřízený Jakub?

“K Mailstepu jsem se dostal náhodou, když jsem v minulosti hledal dodavatele fulfillmentu pro můj e-shop. Do Mailstepu, jako onboarding manager, už cíleně, protože jsem už jeho produktu 100% věřil a taky jsem ho chtěl dál podpořit a být u našeho růstu a inovacích.“

Co od nás dostaneš?

  • Férovou výplatu dle tvých zkušeností: od 45 000 - 55 000 Kč/měsíc.
  • Spolupráce na IČO i HPP je možná a rádi se domluvíme.
  • Hybridní spolupráce – u této pozice tě ale potřebujeme onsite s týmem co nejvíce - 3 dny v týdnu v Karlíně, je minimum.
  • Flexibilní pracovní doba je samozřejmostí.
  • Řádný hardware pro tvojí práci, i3 u nás potkáš maximálně na parkovišti, v laptopu ne.
  • Fancy kancly s ping-pongem, šipkami, PSkem a pravidelnými snídaněmi.
  • Ledničku narvanou vším, od energiťáků po G&T.
  • 5 týdnů dovolené.
  • Na další benefity se u nás nehraje, raději ti za tvou práci prostě normálně zaplatíme.😊

Co o nás píšou? 

https://www.e15.cz/rozhovory/umime-propojit-nekonecny-pocet-skladu-napric-zememi-rika-majitel-mailstepu-1376230

https://cc.cz/z-vojny-utekl-budovat-logistickou-firmu-kterou-prodal-a-pak-ji-zachranoval-dnes-jan-rozlivka-stavi-miliardovy-podnik

/https://www.e15.cz/rozhovory/nastane-konsolidace-e-shopu-velci-hraci-skupuji-ty-male-rika-sef-mailstepu-libor-hudecek-1390242

 

Zaujalo? Tak nic není snazší!

Pošli nám svůj životopis, motivačním dopisem se fakt nezatěžuj.

Zavoláme si, sladíme očekávání a pokud se v nich sejdeme, tak si domluvíme setkání online nebo osobně, dle preferencí.

Při prvním kole si sedneš s naším Onboarding managerem a IT Recruiterem a podíváme se na tvoje zkušenosti, potenciál a tvé vize. Dovíš se vše, co tě bude o nás zajímat.

Při druhém kole se potkáš s našim CTO a doladíte další detaily a dotazy. A pak přijde buď nabídka, nebo zpětná vazba – na jasné a čisté komunikaci si zakládáme.

Budeme se těšit. 😊

Zaujala vás tato pozice?
Obchodní konzultant/ka – pro Českou Republiku / 80 % remote, Praha

Obchodní konzultant/ka – prodávej naše fulfillment řešení pro e-shopy a retail pro Českou Republiku / 80 % remote, Praha/

Mailstep je jednička na trhu v oblasti logistiky a komplexních fulfillmentových služeb pro e-shopy.

Naší vizí je vytvořit komplexní ekosystém služeb a produktů, díky kterým dokážeme zákazníky dostat do celého světa a z jejich pár objednávek denně udělat tisíce.

Chceme umožnit zákazníkům růst.

Pár čísel o nás pro tebe na úvod: 

  • 200+ e-shopů nám již svěřilo svou logistiku
  • 20 000+ odeslaných zásilek každý den
  • 50 000 m2 skladové plochy – největší v ČR
  • 100% přesnost vychystávání objednávek
  • 150 mil Kč investic a podpora top investora v ČR
  • Ziskovost, stabilita a silná vize pro evropskou expanzi  

V Mailstep můžeš: Růst. Realizovat se. Být u něčeho fakt nového.

Co by tě u nás mohlo zaujat?

  • Produkt, co pomáhá zákazníkům růst:

Budeš prodávat naše řešení, které e-shopy a e-commerce  opravdu chtějí a potřebují.

  • Na naše řešení se spoléhají Rixo, Kofola, Top4sport, projekt „Učebnice pro Ukrajinu“, Remoska, 4camping.cz …  
  • Férový šéf:

Tady je link na video představující náš produkt a taky částečně tvého šéfa, Davida Začala.

https://www.youtube.com/watch?v=yncV1kQkOuc

Co o sobě David říká?

„Snažím se všemi v týmu domluvit a chci, aby lidem věci dávaly smysl. Rád se směju hlavně sobě, protože to může člověk dělat vždycky:-)“

  • Know how:

 Budeš mít detailní zaškolení a silný backup přímo od CSO, Viktora Štila a Davida také. 

  • Spolupracující tým:

V týmu je 5 obchodníků, každý má nastavený individuální cíl a plán, dle jeho/její preferencí, ale je tady týmový duch a vzájemná podpora.

  • Seberealizace a respekt:

Máš možnost zažít seberealizaci, u nás je jenom minimum pravidel a procesů - opravdu jenom to potřebné, ale důraz na silné hodnoty a fokus na lidi, dá se cokoli inspirujícího domluvit, tvůj hlas bude slyšet.

  • Osobní a profesní rozvoj:

Nastavíš si s lídrem individuální plán a je na tobě, kolik si chceš vydělat, strop v bonusech neexistuje.

Zapojený/zapojená budeš v celém sales cycle – od vyhledávání nových příležitostí, přes zpracování poptávek, vytváření cenových nabídek až po starostlivost o svěřené klienty.

Dostaneš podporu ohledně lead generation od marketingu.

Používáme funkční a naplněné CRM – Hubspot.

Přizveme tě k tvorbě akvizičního plánu i k reprezentaci na konferencích a veletrzích.

Tady je pro inspiraci článek, ohledně konference, kterou jsme pořádali pro naše partnery a zákazníky:

https://www.podnikatel.cz/pr-clanky/v-karlinske-spojce-radily-e-commerce-jednicky-s-byznysem/?nahled=1

  • Motivující ohodnocení: Po cca 6 měsících si naši obchodníci vydělávají 60 – 80 000 Kč měsíčně.

Jak si tě představujeme?

  • máš praxi jako obchodník/obchodnice, a víš, že to je to pravé pro tebe.
  • Praxe v podobné oblasti/industry: logistické, přepravné firmy, e-shopy/e-commerce je velkou výhodou.
  • Chceš se učit, zlepšovat a svůj potenciál a silné stránky obchodníka, rozvinout na maximum.
  • Jsi týmová hráčka nebo hráč a motivují tě výsledky ale i vztahy.  
  • Záleží ti na tom, jak firmu reprezentuješ a umíš pochopit potřeby potenciálního zákazníka doladit představy ke spolupráci a vysvětlit přidanou hodnotu našeho řešení opravdu v kontextu.
  • Buduješ vztahy, ne databázi kontaktů.
  • Jsi aktivní řidič/ka sk.B, cestování a přesun na schůzky Ti zabere cca 30% času. 

Co za to od nás:

  • Férové ohodnocení: 40 000/měsíc/HPP fix, plus férová bonusová složka
  • Ekvivalent ohodnocení i pro OSVČ spolupráci
  • Automobil i k soukromým účelům.
  • 5 týdnů dovolené
  • Finanční příspěvek na stravování/ 75 Kč/den, multisport karta, notebook, mobil
  • Téměř 80% možnost pracovat vzdáleně, s pravidelnými 1to1s s týmem a vedoucím 1/týden, schůzky si plánuješ, dle tvých potřeb a potřeb zákazníků 
  • Flexibilní pracovní doba je samozřejmostí

Zaujalo? 

Tak se přihlaš, pošli nám CV a napiš pár vět o sobě. Ozveme se ti do 24 hodin. Výběrko má 2 kola, krátký rozhovor s recruiterkou Verčou a pak osobní setkání s Davidem a Viktorem u nás v Praze v Čertousech, a pak Ti moc rádi dáme nabídku nebo relevantní feedback. Těšíme se na tebe. Verča a David 

Zaujala vás tato pozice?