Zvyšte svou konverzi a spokojenost zákazníků díky službě Večer objednáno, zítra dodáno.
Jan Fabini založil svou značku v roce 2019, když mu bylo teprve 20 let. Chtěl na trh přinést kvalitní litinové a nerezové nádobí za dostupné ceny. Jeho firma začala velmi rychle růst, což s sebou neslo také logistické výzvy.
Stávající fulfillmentové řešení přestalo brzy stačit rychlému tempu a firma potřebovala nového partnera, který by procesy zautomatizoval, celou expedici zrychlil a zvládl by i sezónní nárůst objednávek. „I když jsme primárně značka kvalitního nádobí, snažíme se chovat jako e-commerce projekt, a tak je pro nás rychlost dodání objednávek k našim zákazníkům stěžejní záležitost,“ říká Radim Stezka, Head of Brand ve Fabini.
Právě proto Fabini v roce 2020 navázali spolupráci s Mailstepem. Zajistili jsme nejen automatizaci objednávek, ale i možnost zvládat sezónní nárůsty a zjednodušit firmě přípravu na zahraniční expanzi. Díky efektivní logistice dnes běžně expedují 150 objednávek denně a ve špičce až 300, což jim umožňuje soustředit se na další rozvoj značky.
Celou případovou studii „Jak logistika Mailstepu pomohla Fabini zvládnout rychlý růst a expanzi“ stáhnete
Chcete se i vy zbavit
starostí s logistikou?