Kdo jsme

Jsme technologická platforma propojující systémy

Jsme obří logistické centrum v srdci Evropy

Jsme tým, který hledá ta nejlepší řešení

…. jsme Mailstep!

Mailstep

S třicetiletou tradicí, s velkými investicemi do technologií a techniky. Se stovkami dlouhodobých zákazníků si stále držíme startupového ducha a schopnost rychle se rozhodovat a inovovat. S našimi partnery hledáme příležitosti a realizujeme optimální řešení. Společně rosteme, sdílíme úspěchy i výzvy rychle se měnícího světa! Převádíme sofistikovaná data do reálných služeb a skutečných zásilek.

Máme zkušenosti, ale taky sny. Chceme být nejlepší v oboru a poletíme ke hvězdám!

Chcete letět s námi? Zobrazit seznam otevřených pozic   

Mailstep Mailstep Mailstep

Chcete pracovat v inovativním týmu Mailstep?

Chceme být nejlepší v oboru a letíme až ke hvězdám! Chcete letět s námi? Přidejte se k nám. Aktuálně hledáme:
Projektový manažer - Onboarding nových klientů

Jaké budou hlavní cíle této role:

  • Od obchodního oddělení si převezmete nového klienta, kterého provedete od A po Z celý onboardingem přes všechny oddělení. Někde budete mít projektovou funkci, někde bude mít přímo výkonnou funkci. Nesmíte se tedy zaleknout ani IT, ani provozu, ani komunikace s klientem
  • Spokojený zákazník
  • Zjednodušený proces onboardingu nových klientů

Co vás v této pozici čeká a co budete mít na starosti:

  • Budete prvním kontaktním místem pro nové zákazníky
  • Budete úzce spolupracovat s obchodním oddělením a oddělením správy účtů
  • Provedete zákazníky prvními dny a klíčovými funkcemi, dále pak i pokročilejšími funkcemi a v případě potřeby je zaškolíte
  • Denní komunikace a spolupráce s provozním oddělením
  • Úzce spolupracovat s obchodním a účetním oddělením a identifikovat potenciál pro prodej našich produktů
  • Jasně komunikovat s produktovým oddělením a poskytovat mu důležitou zpětnou vazbu a nápady na zlepšení
  • Vyřešit jakékoli technické problémy, ke kterým došlo během období onboardingu nového klienta
  • Budete zákazníkům pomáhat osvojit si nové procesy a přístupy k logistice

Bez čeho se na této pozici neobejdete:

  • Zkušeností z oblasti logistiky, ideálně fulfillment, e-commerce prostředí
  • Zkušeností s onboardingem a přímou komunikací se zákazníky velkou výhodou
  • Znalosti projektového řízení
  • Komunikativní angličtina
  • Zkušenost s kritickou situací, schopnost eskalovat a neustoupit, dokud není problém vyřešen
  • Obecná znalost fungování IT systémů – nehledáme vývojáře, ale musíte mít obecné povědomí o tom, jak systém funguje
  • Schopnost proaktivně spolupracovat s více týmy, vedoucími a zákazníky
  • A to hlavní nakonec, chtít pracovat, co neumíte vás případně naučíme :-)

Proč právě k nám a co nabízíme:

  • Jsme společnost s velkým potencionálem a fajn kolegy, kde se určitě nebudete nudit
  • Nabízíme samostatnou a zodpovědnou pozici, prostor pro seberealizaci
  • Za Vaší práci vás adekvátně ohodnotíme
  • Školení a další profesní rozvoj
  • Nabízíme bohatý systém benefitů (flexibilní pracovní doba, možnost občasné práce z domova, dovolená 5 týdnů, příspěvek na stravné, příspěvek na penzijní pojištění, aj.)

 

Zaujala vás tato pozice? Kontaktujte nás.
prace@mailstep.cz
PR & Content specialista

Nově otevíráme pozici PR & Content specialista, protože jsme dospěli do bodu, kdy potřebujeme profesionála, který nám pomůže posunout se ještě dál a to nejen v ČR, ale i v zahraničí, kam postupně expandujeme.

Potřebujeme zkušenou, kreativní duši a neměl by ti chybět drive!

Pokud umíš dobře psát, máš cit pro jazyk a zároveň tě zajímá svět reklamy a marketingu, možná jsi náš člověk.

Na čem u nás budeš pracovat:

  • Hledat zajímavá témata uvnitř firmy, zpracovávat je formou článků, komentářů, tiskových zpráv nebo blogu
  • S marketingovým týmem se podílet na plánování komunikační strategie
  • Interní komunikace dovnitř firmy (newsletter)
  • Budování a podpora PR v oblastech zejména korporátní a produktové
  • Úzce spolupracovat s HR oddělením a spoluvytvářet ten nejlepší Employer branding
  • Spravovat firemní profily na sociálních sítích Facebook, Instagram a LinkedIn.
  • Příprava obsahu pro online kampaně

Bez čeho se na této pozici neobejdeš:

  • Psaní textů na profesionální úrovni. Ideální je zkušenost s psaním odbornějších textů pro B2B.
  • Praxe z médií, content marketingu nebo PR
  • Zájem o oblast marketingu, digitálních technologií a e-commerce
  • Proaktivita, samostatnost, kreativita.
  • Komunikativní znalost anglického jazyka
  • A to hlavní nakonec, chtít pracovat, zbytek už dohromady určitě dáme :-)

Proč právě k nám a co nabízíme:

  • Jsme společnost s velkým potencionálem a fajn kolegy, kde se určitě nebudeš nudit
  • Nabízíme samostatnou a zodpovědnou pozici, prostor pro seberealizaci a do budoucna i kariérní postup (rosteme každým dnem)
  • Za tvojí práci tě čeká hodně hezká odměna závislá na tvých výsledcích
  • Nabízíme bohatý systém benefitů (flexibilní pracovní doba, možnost občasné práce z domova, dovolená 5 týdnů, příspěvek na stravné, příspěvek na penzijní pojištění, aj.)

 

Zaujala vás tato pozice? Kontaktujte nás.
prace@mailstep.cz
IT Recruiter

Nově otevíráme pozici IT Recruiter, jelikož jsme se dostali do bodu, kdy potřebujeme výrazně zvětšit IT oddělení.

Proto hledáme zkušeného kolegu/kolegyni do našeho HR týmů, který nám pomůže hledat naše kolegy, od vývojářů, přes testery, produkťáky, analytiky a další pozice, které potřebujeme pro náš růst.

Jestli nehledáš korporát, ale fajn firmu se nádechem Start-up a máš zkušenosti v náboru a nábor vývojářů a dalších pozic ti není cizí, rádi tě přivítáme v našem týmu.

Co tě v této pozici čeká a co budeš mít na starosti:

  • Staneš se součástí našeho HR týmu, pozice je nová, takže jak si vše nastavíš, takové to budeš mít
  • Úzkou spolupráci s hiring manažery a celým IT oddělením
  • Zastřešíš celý proces náboru – od specifikace pozice a inzerce, přes sourcing kandidátů a jejich pohovorování, až po samotnou nabídku a onboarding vybraných nováčků,
  • Tvorbu inzerátů a výběr vhodných kanálů a formy inzerce
  • V neposlední řadě práci se sociálními sítěmi a našimi kariérními stránkami
  • Dostaneš-li nápad, jak náš nábor vylepšit, s radostí ti dáme prostor pro jeho realizaci
  • A časem i ideálně kompletní starost o celé naše IT oddělení (to, že zde nemáš praxi nevadí, rádi tě vše naučíme)

Bez čeho se na této pozici neobejdeš:

  • Máš všeobecný přehled v IT světě
  • Máš zkušenost se sourcingem a náborem na IT pozice
  • Umíš pracovat s LinkedIn, ale vymýšlíš i všelijaké další cesty, jak se k těm těžko dosažitelným vývojářům dopídit
  • Jsi přátelský, otevřený člověk, který nebo která rád komunikuje s lidmi
  • Chtít na sobě pracovat a posunout se časem z oblasti náboru zase o kousek dál

Proč si vybrat nás a co vše nabízíme:

  • Jsme společnost s velkým potencionálem a fajn kolegy, kde se určitě nebudete nudit
  • Nabízíme samostatnou a zodpovědnou pozici, prostor pro seberealizaci
  • Za Vaší práci vás adekvátně ohodnotíme (velmi hezky nastavená výkonová složka, za dobře odvedenou práci dokážeme být hodně štědří)
  • Školení a další profesní rozvoj
  • Možnost pracovat částečně na HO
  • Nabízíme bohatý systém benefitů (flexibilní pracovní doba, dovolená 5 týdnů, příspěvek na stravné, příspěvek na penzijní pojištění, aj.)

 

 

Zaujala vás tato pozice? Kontaktujte nás.
prace@mailstep.cz
Referent/ka reklamací zboží z e-shopů

Do našeho oddělení Reklamací hledáme nově posilu, která bude mít pod palcem evidenci a vyřizování reklamací. Jsme malý tým, který má ambice růst. A nemusíte se bát, práce není fyzicky náročná. Práce není v kanceláři, ale na pracovišti provozu, znamená to tedy práci v pohybu po ploše skladu, kde máme svůj oddělený prostor pro naše oddělení a své zázemí. Ale pořád to bude na pohodlné oblečení, než na kostýmek. Práce je zajímavá svou různorodostí, pracujeme s množstvím e-shopů a neustále rosteme.

Co bude náplní práce:

  • Evidence a zpracování reklamací našich klientů a interních reklamací
  • Zadání potřebných informací do systému
  • Hlášení reklamací dopravcům a komunikace s nimi
  • Řešení interních reklamací
  • Ověřování kamerových záznamů
  • Úzká spolupráce s ostatními odděleními firmy
  • Obsah práce je rozdělen: 90 % u PC a 10% práce u regálů se zbožím.

Koho hledáme:

  • Někoho, kdo se nebojí přijmout zodpovědnost za svou práci.
  • Někoho, kdo má zkušenosti s administrativní prací na PC.
  • Někoho, kdo je schopný psát maily v angličtině.
  • Někoho, kdo je pečlivý.
  • Někoho, kdo je komunikativní a zároveň asertivní.
  • Někoho, kdo je zvyklý reportovat svému nadřízenému výsledky své práce.

Co by mohlo být výhodou:

  • Zkušenosti z obdobné pozice.
  • Zkušenosti z oboru logistiky nebo přímo ze skladu.

Co nabízíme:

  • Zajímavé finanční ohodnocení.
  • Pracujeme od pondělí do pátku v osmihodinových směnách.
  • Pracovní dobu vám můžeme přizpůsobit se začátkem mezi 7-9 ráno.
  • Stravenkový paušál.
  • Možnost občasné home office.
  • Příspěvky na penzijní připojištění.
  • Nástup nejlépe ihned nebo jak se domluvíme.
  • Pracovní poměr na dobu neurčitou.
Zaujala vás tato pozice? Kontaktujte nás.
prace@mailstep.cz
Akviziční obchodník/obchodnice

Momentálně hledáme do svého týmu v České republice kolegu / kolegyni na pozici : Akviziční obchodník, který se stane nepostradatelnou součástí obchodního týmu.

Čeká Tě akvizice nových klientů, hodně času strávíš na schůzkách. Součástí celého procesu je i obchodní agenda, příprava nabídek a další dokumentace.

Akvizice je pro nás důležitá. Jsme ve fázi růstu a chceme v něm pokračovat, nejen v ČR, ale i v zahraničí.

Co tě v této pozici čeká a co budeš mít na starosti:

  • Aktivní akvizice potenciálních zákazníků
  • Zpracování příchozích poptávek od zákazníků
  • Vytváření cenových nabídek s cílem win-win řešení pro obě strany (Mailstep, zákazník)
  • Business development – hledání nových cest a způsobů k oslovení potenciálních zákazníků
  • Spoluúčast na tvorbě akvizičního plánu
  • Úzká spolupráce s ostatními odděleními (marketing, IT, zákaznická péče …)
  • Reprezentace firmy na konferencích a veletrzích

Bez čeho se na této pozici neobejdeš:

  • Bez praxe se sjednáváním nových obchodních příležitostí
  • Bez znalosti technik aktivní akvizice a vyhledávání nových obchodních příležitostí
  • Bez organizačních schopností, spolehlivosti, pečlivosti, odpovědnosti a samostatnosti
  • Bez praxe v logistice (balíková služba, skladová logistika apod.)
  • A co se ti určitě bude hodit je znalost e-commerce prostředí, ale určitě to není podmínka

Proč si vybrat nás a co vše nabízíme:

  • Jsme společnost s velkým potencionálem a fajn kolegy, kde se určitě nebudete nudit
  • Nabízíme samostatnou a zodpovědnou pozici, prostor pro seberealizaci
  • Za Vaší práci vás adekvátně ohodnotíme (slovo strop u obchodnické pozice opravdu neznáme)
  • Školení a další profesní rozvoj
  • Nabízíme bohatý systém benefitů (flexibilní pracovní doba, možnost občasné práce z domova, dovolená 5 týdnů, příspěvek na stravné, příspěvek na penzijní pojištění, aj.)

 

Zaujala vás tato pozice? Kontaktujte nás.
prace@mailstep.cz
Manipulační pracovník/ce – obalovač palet

Co vás čeká:

  • jedná se především o manipulační a obalovací práce ve výrobě
  • vaší zodpovědností by byly tiskoviny, které je potřeba připravit pro expedici
  • zkompletované a vyrobené tiskoviny na paletách je potřeba obalit, zaevidovat a převézt k expedici
  • přidruženou činností je třídění a lisování odpadu (plast, papír) – k této práci budete hlavně využívat manipulační techniku (paleťák a NZV), čtečku a obalový materiál, obalování palet probíhá pomocí obalovacího stroje
  • pracovní doba je krátký/dlouhý týden

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • měl byste být manuálně zruční, dokázat si práci organizovat dle potřeb a nastavených priorit
  • jelikož budete s paletami manipulovat, bylo by dobré, pokud byste měli již nějaké zkušenosti s obsluhou nízkozdvižného vozíku
  • čas od času je nutné palety dorovnat a nějaké to patro přeházet, takže dobrá fyzické kondice se hodí – žádný Rambo být ale nemusíte
  • pokud již máte s podobnou prací zkušenosti, bereme to jako velkou výhodu – s pozitivním přístupem k zadaným úkolům Vám práce u nás půjde snadněji

Co Vám můžeme nabídnout:

  • stabilitu a práci v perspektivní společnosti, kde je velmi zajímavá a reálná možnost profesního růstu
  • jako náš zaměstnanec můžete počítat s benefity jako je 5 týdnů dovolené
  • stravenkový paušál
  • v případě nutnosti zajistíme bezplatné prodloužení průkazu na obsluhu NZV
  • kdo chce, může pracovat i přesčas
  • penzijní připojištění
  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • možnost růstu
  • nástup dle domluvy, nebo ihned
Zaujala vás tato pozice? Kontaktujte nás.
prace@mailstep.cz
Specialista/ka dopravy

Aktuálně hledáme pro rozšíření našeho týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista dopravy.

Jestli nehledáš korporát, ale fajn firmu se nádechem Start-up baví tě doprava a kamarádíš se s excelem, rádi tě u nás přivítáme.

📌Co tě v této pozici čeká a co budeš mít na starosti:

  • Kontrola přijatých faktur
  • Zpracování, zapsání schválení faktur za dopravu v ERP systému
  • Objednání nestandartní dopravy
  • Komunikace s dopravci (balíková i kamionová doprava)
  • Hledání nový dopravců dle zadání
  • Spolupráce s expedicí
  • Další Ad-hoc činnosti spojené s chodem oddělení
  • Zástup Transport managera v případě jeho nepřítomnosti

📌Bez čeho se na této pozici neobejdeš:

  • Nadšení a zájem o oblast dopravy
  • Dobrou znalost MS Office (zejména excel)
  • Komunikativní dovednosti, samostatnost i týmovost
  • Aktivní pracovní nasazení, pečlivost
  • Výhodou zkušenosti s administrativou
  • Chtít na sobě pracovat a učit se

📌Proč si vybrat nás a co vše nabízíme:

  • Jsme společnost s velkým potencionálem a fajn kolegy, kde se určitě nebudeš nudit
  • Nabízíme samostatnou a zodpovědnou pozici, prostor pro seberealizaci
  • Za tvojí práci tě adekvátně ohodnotíme
  • Školení a další profesní rozvoj
  • Pracovní doba dle dohody, možný částečný HO
  • Nabízíme bohatý systém benefitů (dovolená 5 týdnů, příspěvek na stravné, příspěvek na penzijní pojištění, aj.)
Zaujala vás tato pozice? Kontaktujte nás.
prace@mailstep.cz
Vedoucí zákaznického servisu

Co vás v této pozici čeká a co budete mít na starosti:

  • Odpovědnost za vedení Týmu zákaznické péče
  • Tvorba strategie Oddělení zákaznické péče a její následná implementace
  • Motivace, inspirace a podpora Týmu s cílem zlepšení zákaznické zkušenosti
  • Podpora týmu při řešení složitých situací
  • Zlepšování efektivity práce Oddělení zákaznické péče a tvorba metodických pokynů pro kontakt se zákazníky
  • Společně s obchodním, marketingovým a IT týmem usilovat o zlepšení úrovně poskytovaných služeb
  • Spolupráce na mezinárodních projektech

Bez čeho se na této pozici neobejdete:

  • Zkušenosti na obdobné vedoucí pozici (ideálně z e-commerce či logistiky)
  • Výrazná pro-zákaznická orientace
  • Proaktivní přístup k řešení problémů
  • Vynikající komunikační dovednosti
  • Schopnost organizovat svou práci i práci týmu
  • Komunikativní znalost anglického jazyka
  • A to hlavní nakonec, chtít pracovat, co neumíte vás případně naučíme :-)

Proč právě k nám a co nabízíme:

  • Jsme společnost s velkým potencionálem a fajn kolegy, kde se určitě nebudete nudit
  • Nabízíme samostatnou a zodpovědnou pozici, prostor pro seberealizaci
  • Za Vaší práci vás adekvátně ohodnotíme
  • Školení a další profesní rozvoj
  • Nabízíme bohatý systém benefitů (flexibilní pracovní doba, možnost občasné práce z domova, dovolená 5 týdnů, příspěvek na stravné, příspěvek na penzijní pojištění, aj.)
Zaujala vás tato pozice? Kontaktujte nás.
prace@mailstep.cz
Expedient/ka

Do našeho oddělení Expedice hledáme nově posilu.

Co bude náplní Vaší práce:

  • kontrola kvality a následná expedice vyrobených palet se zbožím.
  • nakládka palet do přistaveného auta.
  • expedování palet, popřípadě balíků na přesně určená místa.
  • práce s PC, mobilními terminály a daty.
  • práce s klasickým paletovým vozíkem.
  • tisknutí dodacích listů, tvoření vlastních dodacích listů, vyplňování dokladů do zahraničí.
  • plánování dopravy.
  • řízení pracovníků skladu při nakládání palet.
  • komunikace se zákazníky i s naším obchodním oddělením.

Koho hledáme:

  • někoho, kdo se nebojí přijmout zodpovědnost za svou práci
  • někoho, kdo je pečlivý
  • někoho, kdo je zvyklý pracovat na počítači
  • někoho, kdo má zkušenosti z logistiky nebo samotné expedice
  • někoho, kdo si umí dobře zorganizovat svoji práci i práci svých kolegů, kteří mu mají pomáhat
  • někoho, kdo je komunikativní
  • někoho, kdo je zvyklý reportovat svému nadřízenému výsledky své práce

Co nabízíme:

  • zajímavé finanční ohodnocení
  • pracujeme na dvě osmihodinové směny jeden týden od 5:30, druhý od 10:30. 
  • stravenkový paušál
  • příspěvky na penzijní připojištění
  • sleva v e-shopech našich zákazníků
  • 5 týdnů dovolené
  • zvýhodněné volání od O2
  • nástup nejlépe ihned nebo jak se domluvíme
  • pracovní poměr na dobu neurčitou

Těším se na Váš životopis. Pokud máte jakékoliv dotazy týkající se této pozice, klidně zavolejte. Moje jméno je Zuzka a kontakt na mě je 724 86 30 31.

Zaujala vás tato pozice? Kontaktujte nás.
prace@mailstep.cz
Specialista/tka oddělení předplatného

Naší společnosti se daří, rosteme a hledáme nového člena týmu do oddělení předplatného. Bude v naší logistické společnosti podřízen Vedoucímu předplatného a pod sebou bude mít mistry, kteří koordinují pracovníky provozu. Specialista se pohybuje přímo v provozu, nesedí jen v kanceláři. Dokáže zastat práci každého pracovníka v týmu a nebrání se fyzické práci. Řeší problémy, komunikuje s agenturními zaměstnanci, zadává práci, řeší objednávky a problémy, komunikuje s obchodním oddělením. 

Náplň práce

  • zpracování objednávek
  • komunikace s obchodním oddělením
  • komunikace s provozním oddělením (sklady, vratky, tisky)
  • vedení menšího týmu lidí (mistrové, baliči) – do 20 osob
  • skladové operace
  • drobné reporty

Požadavky

  • minimálně výuční list
  • analytické uvažování
  • zkušenost z logistiky/výroby
  • plynulá znalost českého jazyka
  • zodpovědnost za odvedenou práci
  • zkušenost s vedením lidí
  • pečlivost a proaktivní přístup
  • ochotu učit se

Nabízíme

  • finanční ohodnocení odpovídající vašim zkušenostem
  • stravenkový paušál
  • penzijní připojištění
  • 5 týdnů dovolené
  • zaučení zkušeným pracovníkem
  • nástup dohodou
  • pracovní dobu 7 – 15:30 s možností drobné úpravy
  • občasná možnost home office
  • spolupráci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
  • zaměstnání ve společnosti, která se rychle rozvíjí

Těším se na Váš životopis. Pokud máte jakékoliv dotazy týkající se této pozice, klidně zavolejte. Moje jméno je Zuzka a kontakt na mě je 724 86 30 31.

Zaujala vás tato pozice? Kontaktujte nás.
prace@mailstep.cz
Mistrová/mistr balírny

Do našeho týmu E-commerce (e-shopy), hledáme nově posilu, která bude mít pod palcem tým na úseku Balírny. A nemusíte se bát, práce není fyzicky náročná. Zvládnou to jak muži tak i ženy.

Co bude náplní Vaší práce:

  • Vedení 10–15 lidí.
  • Organizace svěřeného pracoviště.
  • Zodpovědnost za kvalitu práce celého týmu.
  • Příprava a realizace zakázek.
  • Koordinace agenturních zaměstnanců.
  • Řešení případných reklamací.


Koho hledáme:

  • Někoho, kdo se nebojí přijmout zodpovědnost za práci svého týmu.
  • Někoho, kdo umí i jako mistr přiložit ruku k dílu.
  • Někoho, komu v sezóně (září – prosinec) nevadí i dvousměnný provoz.
  • Někoho, kdo umí s PC a je zvyklý reportovat svému nadřízenému výsledky.


Co by mohlo být výhodou:

  • Komunikativní znalost ruského jazyka.
  • Zkušenosti na obdobné pozici.


Co na oplátku můžeš čekat ty od nás:

  • Zajímavé finanční ohodnocení.
  • Pracujeme od pondělí do pátku v osmihodinových směnách.
  • Pracovní doba začíná v 6 ráno. (odpolední začíná v 9 ráno)
  • Stravenkový paušál.
  • Příspěvky na penzijní připojištění.
  • Sleva v e-shopech našich zákazníků.
  • 5 týdnů dovolené.
  • Zvýhodněné volání od O2.
  • Práci na hlavní pracovní poměr a dobu neurčitou.
  • Nástup dohodou.

Těším se na Váš životopis. Pokud máte jakékoliv dotazy týkající se této pozice, klidně zavolejte. Moje jméno je Zuzka a kontakt na mě je 724 86 30 31.

Zaujala vás tato pozice? Kontaktujte nás.
prace@mailstep.cz
Domluvit schůzku