Kdo jsme

Jsme technologická platforma propojující systémy

Jsme obří logistické centrum v srdci Evropy

Jsme tým, který hledá ta nejlepší řešení

…. jsme Mailstep!

Mailstep

S třicetiletou tradicí, s velkými investicemi do technologií a techniky. Se stovkami dlouhodobých zákazníků si stále držíme startupového ducha a schopnost rychle se rozhodovat a inovovat. S našimi partnery hledáme příležitosti a realizujeme optimální řešení. Společně rosteme, sdílíme úspěchy i výzvy rychle se měnícího světa! Převádíme sofistikovaná data do reálných služeb a skutečných zásilek.

Máme zkušenosti, ale taky sny. Chceme být nejlepší v oboru a poletíme ke hvězdám!

Chcete letět s námi? Zobrazit seznam otevřených pozic   

Mailstep Mailstep Mailstep

Klíčový tým

Jan Rozlivka

Jan Rozlivka

Founder
Libor Hudeček

Libor Hudeček

CEO
Václav Kurka

Václav Kurka

CFO
Viktor Štill

Viktor Štill

Head of Sales
Martin Maro

Martin Maro

CTO
Milan Horňás

Milan Horňás

Manažer dopravy
Monika Horňásová

Monika Horňásová

Asistentka vedení
Sergii Kozii

Sergii Kozii

Vedoucí výroby
Marek Medek

Marek Medek

Vedoucí fulfillmentu

Chcete pracovat v inovativním týmu Mailstep?

Prohlédněte si aktuální volné pozice.
IT Project manager

Hey, IT Project managers! We need you 😊

We are Mailstep. We have vision, we have drive, we are fast in decision and grow, we are flying to space.. Will you join us?

Your responsibility on the space journey:

  • Management, planning and coordination of development projects in the field of SW & logistics.
  • Proactive participation in leading project teams within “Tribe” and holding team responsibility for achieving the project objectives
  • Communication at all levels of the company, cooperation with customers and partners

You are friend with:

  • English and Czech/Slovak language
  • Agile techniques
  • Tools like Jira, Asana, ClickUp, Basecamp etc…

What can you expect:

  • Company with vision
  • Inspirative colleagues
  • Interesting challenges
  • Very inspirative CTO as your direct manager

 

Zaujala vás tato pozice? Kontaktujte nás.
prace@mailstep.cz
HR Generalist/manager

Jsme logisticko-technologická společnost. Našim zákazníkům poskytujeme moderní fulfilmentové, kompletační a postprodukční služby, propojujeme je v dynamicky se měnícím a komplexním světě e-commerce, marketplaces a e-com subscription. Jsme Mailstep.

Po třiceti letech úspěšného fungování na trhu se stovkami spokojených zákazníků procházíme zásadní evolucí. Mění se trh, mění se potřeby našich zákazníků a logistickou podstatu doplnila stejně důležitá podstata technologická.

Máme vizi, strategii a víme, jak ji naplnit. Rosteme dvojciferně a stále zrychlujeme. Poletíme do vesmíru. Poletíte s námi?

Co budete potřebovat?

  • Zkušenosti s HR v oblasti logistiky, ideálně e-commerce nebo 3PL na úrovni min. HR business partner… ale osobnost, motivace a softskills jsou důležitější.
  • Schopnost číst slova mezi řádky, čísla v tabulkách a paragrafy v zákonech.
  • Vycítit talent, příležitost, potenciál a poznat kdo je v čem dobrý a kde potřebuje pomoci.
  • Umět zabrat a přidat ruku k dílu, být zorganizovaná/ý a kreativní zároveň.
  • … a taky notnou dávku odvahy a odhodlání, schopnost pochopit obrovskou komplexitu našeho byznysu a udržet si nadhled… rosteme fakt hodně, vše se rychle mění, příležitosti ke zlepšení jsou všude, kam se podíváte… a tak to ještě dlouho bude!

Jaká bude vaše role v této misi?

  • Do vesmíru může vyrazit jen skvělá posádka - tu potřebujeme dobírat, udržet, zlepšovat a posouvat.
  • Zvládáte agentury, náklady, flexibilitu v počtu lidí, hledáte nové zdroje kvalitních zaměstnanců a brigádníků.
  • Zjednodušujete a automatizujete zaběhlé procesy a postupy tak ať je vše funkční „na jeden klik“.
  • Jste v management teamu a reportujete CEO.
  • Vytvářet podmínky k tomu ať se nám všem dobře funguje a spolupracuje.

Co můžete očekávat?

  • Být u toho, když se velká firma zásadně mění a expanduje.
  • Férové podmínky, benefity.
  • Neformální prostředí a spoustu skvělých kolegů.
  • Silného, stabilního, a i v dnešní době rostoucího zaměstnavatele.
  • A hlavně přece tu cestu do vesmíru :-)

Cítíte-li se jako ten správný astronaut, ozvěte se nám na monika.hornasova@mailstep.cz, a klidně pošlete i CV :)

Zaujala vás tato pozice? Kontaktujte nás.
prace@mailstep.cz
Specialista zákaznického servisu

Náplň práce:

Ve svém portfoliu budete mít přidělené klienty, pro které naše společnost zpracovává zakázky a spravuje požadavky. Nejedná se o akviziční činnost, ale spíše o "customer care". Hledáme člověka, který má již nějaké zkušenosti s komunikací směrem k zákazníkům a je schopen jejich požadavky asertivně vyřešit a zpracovat do předem určeného formátu, na základě kterého jsou dále procesně řešeny. Komunikace, ať již v rámci naší firemní struktury, či s externími zákazníky bude Váš denodenní chléb. Práce s excelem, outlookem a s dalšími IT systémy taktéž.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • Pozitivní a vyzrálou osobnost s obchodním duchem.
  • Zkušenosti s formální komunikací (písemnou i ústní) směrem k zákazníkům.
  • Proaktivní jednání a schopnost naslouchat.
  • Velmi dobré organizační schopnosti.
  • Velmi dobrá znalost práce na PC.

Co vám můžeme nabídnout:

  • Zajímavé mzdové ohodnocení.
  • 5 týdnů dovolené.
  • Pružná pracovní doba.
  • Příspěvek na penzijní připojištění po 1.roce u společnosti.
  • Stravenky á 90 Kč.
  • Výbornou kávu na pracovišti.
  • Slevy na produkty (Nike, Adidas, pojištění, školní potřeby, atd.).
  • Zvýhodněné tarify na volaní a datové služby i pro rodinné příslušníky.
  • Skvělý pracovní kolektiv.
  • Možnost podílet se na zlepšování nastavených procesů.
  • Možnost dalšího profesního růstu.

 

Zaujala vás tato pozice? Kontaktujte nás.
prace@mailstep.cz
Skladník – Retrak

Co vás čeká:

  • na směně budete odpovědný za příjem a výdej zboží na základě objednávek a dodacích listů, včetně evidence do skladového systému
  • fyzicky se účastníte pikování z regálových pozic, naskladňování a vyskladňování zboží, kontroly správného označení a identifikace poškozeného zboží
  • účast na pravidelných inventurách skladových zásob
  • jedná se o směnný provoz ranní/odpolední/noční, jednou za 14 dnů sobota, nebo neděle
  • hledáme především pracovníka, který již má zkušenosti z obdobné pozice a zvládá práci na retraku – využíváme moderní manipulační techniku značky Still

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • nutným předpokladem pro práci na této pozici jsou zkušenosti s prací na retraku
  • máme rádi spolehlivé lidi – na čem se dohodneme to platí
  • ke své práci budete také využívat scanner, takže základní znalost práce se čtečkou vítána
  • samozřejmostí by měla být dochvilnost, zodpovědnost a proaktivní přístup k plnění pracovních úkolů

Co vám můžeme nabídnout:

  • jako náš zaměstnanec můžeš počítat s benefity jako je 5 týdnů dovolené, stravenky á 90Kč již od 1.měsíce po nástupu, slevy na produkty (Nike, Adidas, pojištění, školní potřeby, ad.)
  • příspěvek na prací prostředky, zvýhodněné tarify na volání a data a další
  • v případě nutnosti zajistíme bezplatné prodloužení průkazu na obsluhu retraku a VZV
  • kdo chce, může pracovat i přesčas
  • nabízíme stabilní a dlouhodobou spolupráci s možností dalšího profesního (i finančního) růstu
Zaujala vás tato pozice? Kontaktujte nás.
prace@mailstep.cz
Manipulační pracovník – obalovač palet

Co vás čeká:

  • jedná se především o manipulační a obalovací práce ve výrobě
  • vaším segmentem budou z větší části tiskoviny, které je potřeba připravit pro expedici
  • zkompletované a vyrobené tiskoviny na paletách je potřeba obalit, zaevidovat a převézt k expedici
  • přidruženou činností je třídění a lisování odpadu (plast, papír) – k této práci budete hlavně využívat manipulační techniku (paleťák a NZV), čtečku a obalový materiál, obalování palet probíhá pomocí obalovacího stroje
  • pracovní doba je krátký/dlouhý týden

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • měl byste být manuálně zruční, dokázat si práci organizovat dle potřeb a nastavených priorit
  • jelikož budete s paletami manipulovat, bylo by dobré, pokud byste měli již nějaké zkušenosti s obsluhou nízkozdvižného vozíku
  • čas od času je nutné palety dorovnat a nějaké to patro přeházet, takže dobrá fyzické kondice se hodí – žádný Rambo být ale nemusíte
  • pokud již máte s podobnou prací zkušenosti, bereme to jako velkou výhodu – s pozitivním přístupem k zadaným úkolům Vám práce u nás půjde snadněji

Co Vám můžeme nabídnout:

  • stabilitu a práci v perspektivní společnosti, kde je velmi zajímavá a reálná možnost profesního růstu
  • jako náš zaměstnanec můžete počítat s benefity jako je 5 týdnů dovolené, stravenky á 90Kč již od 1.měsíce po nástupu, slevy na produkty (Nike, Adidas, pojištění, školní potřeby, ad.)
  • příspěvek na prací prostředky, zvýhodněné tarify na volání a data a další zajímavé benefity
  • v případě nutnosti zajistíme bezplatné prodloužení průkazu na obsluhu NZV
  • kdo chce, může pracovat i přesčas
  • rádi si také občas po práci sedneme, narazíme sud a ugrilujeme něco dobrého
  • nástup dle domluvy, nebo ihned
Zaujala vás tato pozice? Kontaktujte nás.
prace@mailstep.cz
Mistr malé výroby

Co vás čeká:

Na této pozici budete odpovědni za kompletaci a celkové zpracování zakázek pro naše klíčové partnery de Agostini, Tarsago, aj.. Vaším hlavním úkolem bude, dle denního plánu a dle jednotlivých zahraničních mutací, připravit zkompletované produkty k expedici. Nedílnou součástí vaší práce, je řízení týmu pracovníků, kontrola jejich výsledků práce a celková organizace pracovní činnosti na svěřeném úseku. Podílíte se také na samotném zpracování zakázek, včetně pikování a kompletace. Úzce spolupracujete s vedoucím výroby a v rámci úseku s kolegy na stejné pozici. Pracovní doba je pondělí až pátek.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

Denní úkoly je nutné velmi dobře zorganizovat a přijmout odpovědnost za bezchybné zpracování zakázek. Naplánované zakázky musí být v termínu zpracovány, odkontrolovány a připraveny k expedici. Vaše časová flexibilita je velkou výhodou, zrovna tak jako předchozí zkušenosti s prací na obdobné pozici. Základní dovednosti při práci s PC a terminálem.

Co vám můžeme nabídnout:

Stabilitu a práci v perspektivní společnosti, kde je velmi zajímavá a reálná možnost profesního růstu. Jako náš zaměstnanec můžete počítat s benefity jako je 5 týdnů dovolené, stravenky á 90Kč již od 1.měsíce po nástupu, slevy na produkty (Nike, Adidas, pojištění, školní potřeby, ad.), příspěvek na prací prostředky, zvýhodněné tarify na volání a data a další zajímavé benefity. Nástup dle domluvy, nebo ihned.

V případě zájmu zašlete váš životopis na david.augustin@mailstep.cz

Zaujala vás tato pozice? Kontaktujte nás.
prace@mailstep.cz
Specialista příjmu zboží

Co vás čeká:

Vaším hlavním úkolem bude kontrola množství přijímaného zboží oproti dodacímu listu, zavedení přijatého zboží do systému a jeho správné označení. Budete nést odpovědnost za správnost a přesnost při evidenci přijatých položek.

Nedílnou součástí vaší práce bude úzká spolupráce s kolegy z obchodního oddělení a komunikace s dopravci na denní bázi. Budete se také podílet na inventarizaci skladu, dohledávání položek, plnění požadavků za strany našich zákazníků (focení zboží, přepočítávání obsahu balení, odběr vzorků, apod.). Jedná se o mix činností v poměru cca 1/3 v provozu a 2/3 práce u stolu na PC.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

Není nutné mít dlouholeté zkušenosti z příjmu, i když základy se hodí vždy. Pro nás je podstatný výsledek vaší práce. Ideální kandidát by měl být, dle nás, pečlivý, flexibilní a komunikativní (nebát se mluvit a vždy se snažit domluvit), neměl by se bát fyzické práce a svoji práci by si měl dobře organizovat. Základní zkušenosti s prací v programu excel nutné, další IS výhodou.

Co vám můžeme nabídnout:

Stabilitu a práci v perspektivní společnosti, kde je velmi zajímavá a reálná možnost profesního růstu. Jako náš zaměstnanec můžete počítat s benefity jako je 5 týdnů dovolené, stravenky á 90Kč již od 1.měsíce po nástupu, slevy na produkty (Nike, Adidas, pojištění, školní potřeby, ad.), příspěvek na prací prostředky, zvýhodněné tarify na volání a data a další zajímavé benefity. Pracovní doba je pondělí – pátek 8h./den. Nástup dle domluvy, nebo ihned.

V případě zájmu zašlete váš životopis na david.augustin@mailstep.cz

Zaujala vás tato pozice? Kontaktujte nás.
prace@mailstep.cz