AKCE: 60 DNÍ SKLADOVÁNÍ ZDARMA. Zbavte se starostí s logistikou ještě dnes!

Mám zájem
Kdo jsme

Jsme technologická platforma propojující systémy

Jsme obří logistické centrum v srdci Evropy

Jsme tým, který hledá ta nejlepší řešení

…. jsme Mailstep!

Mailstep

S třicetiletou tradicí, s velkými investicemi do technologií a techniky. Se stovkami dlouhodobých zákazníků si stále držíme startupového ducha a schopnost rychle se rozhodovat a inovovat. S našimi partnery hledáme příležitosti a realizujeme optimální řešení. Společně rosteme, sdílíme úspěchy i výzvy rychle se měnícího světa! Převádíme sofistikovaná data do reálných služeb a skutečných zásilek.

Máme zkušenosti, ale taky sny. Chceme být nejlepší v oboru a poletíme ke hvězdám!

Chcete letět s námi? Zobrazit seznam otevřených pozic   

Mailstep Mailstep Mailstep

Chcete pracovat v inovativním týmu Mailstep?

Chceme být nejlepší v oboru a letíme až ke hvězdám! Chcete letět s námi? Přidejte se k nám. Aktuálně hledáme:
Account manager

Momentálně hledáme do svého týmu v České republice kolegu / kolegyni na pozici : Account manager, který se stane nepostradatelnou součástí obchodního týmu.

📌Co tě v této pozici čeká a co budeš mít na starosti:

  • Péče o svěřené klienty
  • Aktivní akvizice potenciálních zákazníků
  • Zpracování příchozích poptávek od zákazníků
  • Vytváření cenových nabídek
  • Business development – hledání nových cest a způsobů k oslovení potenciálních zákazníků
  • Spoluúčast na tvorbě akvizičního plánu
  • Reprezentace firmy na konferencích a veletrzích

📌Co od tebe na této pozici očekáváme:

  • Komunikativnost, kuráž a chuť na sobě pracovat
  • Profesionální a reprezentativní vystupování
  • Překážku a ani neúspěch nevnímáš jako problém, ale jako výzvu, která tě posune dál
  • Pracuješ s plným nasazením, nenecháš se odradit neúspěchem a umíš dotahovat věci do konce
  • Dokážeš se prodat, ale zároveň umíš hrát v týmu a táhnout za jeden provaz s ostatními
  • Pokud máš znalost e-commerce prostředí či logistiky, bod pro tebe, ale určitě to není podmínka

📌Proč si vybrat nás a co vše nabízíme:

  • Jsme společnost s velkým potencionálem a fajn kolegy, kde se určitě nebudeš nudit
  • Nabízíme samostatnou a zodpovědnou pozici, prostor pro seberealizaci
  • Za tvojí práci tě adekvátně ohodnotíme (slovo strop u obchodnické pozice opravdu neznáme)
  • Plný úvazek s flexibilní pracovní dobou – schůzky s klienty si plánuješ, jak ti to vyhovuje.
  • Nabízíme bohatý systém benefitů (možnost občasné práce z domova, dovolená 5 týdnů, příspěvek na stravné, příspěvek na penzijní pojištění, aj.)

 

 

Zaujala vás tato pozice?
Akviziční obchodník

Momentálně hledáme do svého týmu v České republice kolegu / kolegyni na pozici : Akviziční obchodník, který se stane nepostradatelnou součástí obchodního týmu.

Čeká Tě akvizice nových klientů, hodně času strávíš na schůzkách. Součástí celého procesu je i obchodní agenda, příprava nabídek a další dokumentace.

Akvizice je pro nás důležitá. Jsme ve fázi růstu a chceme v něm pokračovat, nejen v ČR, ale i v zahraničí.

📌Co tě v této pozici čeká a co budeš mít na starosti:

  • Aktivní akvizice potenciálních zákazníků
  • Zpracování příchozích poptávek od zákazníků
  • Vytváření cenových nabídek s cílem win-win řešení pro obě strany (Mailstep, zákazník)
  • Business development – hledání nových cest a způsobů k oslovení potenciálních zákazníků
  • Spoluúčast na tvorbě akvizičního plánu
  • Úzká spolupráce s ostatními odděleními (marketing, IT, zákaznická péče …)
  • Reprezentace firmy na konferencích a veletrzích

📌Bez čeho se na této pozici neobejdeš:

  • Bez praxe se sjednáváním nových obchodních příležitostí
  • Bez znalosti technik aktivní akvizice a vyhledávání nových obchodních příležitostí
  • Bez organizačních schopností, spolehlivosti, pečlivosti, odpovědnosti a samostatnosti

📌Proč si vybrat nás a co vše nabízíme:

  • Jsme společnost s velkým potencionálem a fajn kolegy, kde se určitě nebudeš nudit
  • Nabízíme samostatnou a zodpovědnou pozici, prostor pro seberealizaci
  • Za tvojí práci tě adekvátně ohodnotíme (slovo strop u obchodnické pozice opravdu neznáme)
  • Školení a další profesní rozvoj
  • Nabízíme bohatý systém benefitů (flexibilní pracovní doba, možnost občasné práce z domova, dovolená 5 týdnů, příspěvek na stravné, příspěvek na penzijní pojištění, aj.)
Zaujala vás tato pozice?
Teamleader přípravy palet k expedici

Co vás čeká:

  • jedná se především o manipulační a obalovací práce ve výrobě
  • vaší zodpovědností by byly tiskoviny, které je potřeba připravit pro expedici
  • zkompletované a vyrobené tiskoviny na paletách je potřeba obalit, zaevidovat a převézt k expedici
  • přidruženou činností je třídění a lisování odpadu (plast, papír) – k této práci budete hlavně využívat manipulační techniku (paleťák a NZV), čtečku a obalový materiál, obalování palet probíhá pomocí obalovacího stroje
  • pracovní doba je krátký/dlouhý týden

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • měl byste být manuálně zruční, dokázat si práci organizovat dle potřeb a nastavených priorit
  • jelikož budete s paletami manipulovat, bylo by dobré, pokud byste měli již nějaké zkušenosti s obsluhou nízkozdvižného vozíku
  • čas od času je nutné palety dorovnat a nějaké to patro přeházet, takže dobrá fyzické kondice se hodí – žádný Rambo být ale nemusíte
  • pokud již máte s podobnou prací zkušenosti, bereme to jako velkou výhodu – s pozitivním přístupem k zadaným úkolům Vám práce u nás půjde snadněji

Co Vám můžeme nabídnout:

  • stabilitu a práci v perspektivní společnosti, kde je velmi zajímavá a reálná možnost profesního růstu
  • jako náš zaměstnanec můžete počítat s benefity jako je 5 týdnů dovolené
  • stravenkový paušál
  • v případě nutnosti zajistíme bezplatné prodloužení průkazu na obsluhu NZV
  • kdo chce, může pracovat i přesčas
  • penzijní připojištění
  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • možnost růstu
  • nástup dle domluvy, nebo ihned
Zaujala vás tato pozice?
Mistr/ová ruční výroby

Do našeho týmu, hledáme nově posilu, která bude mít pod palcem tým ruční výroby.

Co bude náplní Vaší práce:

  • Vedení 10 –15 lidí týmu ruční výroby.
  • Zodpovědnost za kvalitu práce celého týmu.
  • Příprava a realizace zakázek.
  • Koordinace návozu materiálu pro zpracování.
  • Organizace svěřeného pracoviště.   

Koho hledáme:

  • Někoho kdo se nebojí přijmout zodpovědnost za práci svého týmu.
  • Někoho, kdo je pečlivý.
  • Někoho kdo má zkušenosti s vedením lidi ve výrobě.
  • Někoho kdo umí s PC a je zvyklý reportovat svému nadřízenému výsledky.

Co na oplátku mimo můžete čekat Vy od nás:

  • Stravenkový paušál.
  • Příspěvky na penzijní připojištění.
  • Sleva v e-shopech našich zákazníků.
  • 5 týdnů dovolené.
  • Zvýhodněné volání od O2.

 

Zaujala vás tato pozice?
Expedient/ka

Do našeho oddělení Expedice hledáme nově posilu.

Co bude náplní Vaší práce:

  • kontrola kvality a následná expedice vyrobených palet se zbožím.
  • nakládka palet do přistaveného auta.
  • expedování palet, popřípadě balíků na přesně určená místa.
  • práce s PC, mobilními terminály a daty.
  • práce s klasickým paletovým vozíkem.
  • tisknutí dodacích listů, tvoření vlastních dodacích listů, vyplňování dokladů do zahraničí.
  • plánování dopravy.
  • řízení pracovníků skladu při nakládání palet.
  • komunikace se zákazníky i s naším obchodním oddělením.

Koho hledáme:

  • někoho, kdo se nebojí přijmout zodpovědnost za svou práci
  • někoho, kdo je pečlivý
  • někoho, kdo je zvyklý pracovat na počítači
  • někoho, kdo má zkušenosti z logistiky nebo samotné expedice
  • někoho, kdo si umí dobře zorganizovat svoji práci i práci svých kolegů, kteří mu mají pomáhat
  • někoho, kdo je komunikativní
  • někoho, kdo je zvyklý reportovat svému nadřízenému výsledky své práce

Co nabízíme:

  • zajímavé finanční ohodnocení
  • pouze denní směny (7:30 - 16:00)
  • stravenkový paušál
  • příspěvky na penzijní připojištění
  • 5 týdnů dovolené
  • zvýhodněné volání od O2
  • nástup nejlépe ihned nebo jak se domluvíme
  • pracovní poměr na dobu neurčitou
Zaujala vás tato pozice?
Mistrová/mistr balírny

Do našeho týmu E-commerce (e-shopy), hledáme nově posilu, která bude mít pod palcem tým na úseku Balírny. A nemusíte se bát, práce není fyzicky náročná. Zvládnou to jak muži tak i ženy.

Co bude náplní Vaší práce:

  • Vedení 10–15 lidí.
  • Organizace svěřeného pracoviště.
  • Zodpovědnost za kvalitu práce celého týmu.
  • Příprava a realizace zakázek.
  • Koordinace agenturních zaměstnanců.
  • Řešení případných reklamací.


Koho hledáme:

  • Někoho, kdo se nebojí přijmout zodpovědnost za práci svého týmu.
  • Někoho, kdo umí i jako mistr přiložit ruku k dílu.
  • Někoho, komu v sezóně (září – prosinec) nevadí i dvousměnný provoz.
  • Někoho, kdo umí s PC a je zvyklý reportovat svému nadřízenému výsledky.


Co by mohlo být výhodou:

  • Komunikativní znalost ruského jazyka.
  • Zkušenosti na obdobné pozici.


Co na oplátku můžeš čekat ty od nás:

  • Zajímavé finanční ohodnocení.
  • Pracujeme od pondělí do pátku v osmihodinových směnách.
  • Pracovní doba začíná v 6 ráno. (odpolední začíná v 9 ráno)
  • Stravenkový paušál.
  • Příspěvky na penzijní připojištění.
  • Sleva v e-shopech našich zákazníků.
  • 5 týdnů dovolené.
  • Zvýhodněné volání od O2.
  • Práci na hlavní pracovní poměr a dobu neurčitou.
  • Nástup dohodou.
Zaujala vás tato pozice?
Business IT Analyst

Hledáš vždy na všechno co nejefektivnější řešení? Baví tě pozorovat hmatatelné výsledky své práce? Už jsi někdy přemýšlel/a nad tím, co se děje s tvým balíkem mezi dokončením objednávky a momentem, kdy ti volá kurýr?

 

Jestli právě kýveš hlavou, mohlo by se ti u nás líbit. Jsme interní startup poskytující fulfillmentové služby. Našim klientům poskytujeme ucelená řešení pro jejich business. Postaráme se o outsourcing logistiky, napojení na marketplaces, optimalizaci skladových zásob i procesů. V portfoliu našich klientů jsou ti největší retailoví hráči, ale také malé e-shopy a passion projekty.

 

Na čem budeš pracovat?

Náš business stojí na dvou základních pilířích – perfektně zvládnuté logistice a napojení našich partnerů na světové trhy. To znamená, že:

  • Nikdy není dost APÍček k napojení
  • Máme vlastní řešení pro správu produktů, logistiky i objednávek
  • Musíme naše řešení neustále škálovat, sáhneš si tedy na kubernetes, prozkoumáš i ty méně běžné součásti AWS a enterprise BUS bude tvůj nový oblíbený buzzword
  • Náš skladový systém se neustále rozvíjí a ano, můžeš si u nás hrát i s roboty
  • Potřebujeme i streamlinovaný systém pro onboarding, tvorbu fakturačních podkladů a ohromné další množství procesů, které jsou s fulfilmentem spojené

 

Co se ti u nás bude hodit?

Určitě je fajn alespoň nějaká předchozí zkušenost. Nepohrdneme ani znalostí confluence, zkušeností s tvorbou komplexnějších diagramů a schopností tahat z produkťáků správná zadání. Hledáme akčního a zároveň hloubavého člověka, který umí vzít problém za svůj, pochopit jej a správně posoudit náročnost i potenciální rizika. Určitě si tak u nás vyzkoušíš nejen tvorbu analýz, brainstorming s produktovým oddělením, hromadu těžkých diskuzí s vývojáři a nekonečné meetingy s poskytovateli služeb, ale i tvorbu dokumentací, risk assesment a podporu při nasazování tebou sepsaných řešení do produkce. Jo, a zkušenost z retailu a nervy ze železa jsou obrovské plus!

 

V jakém prostředí budeš pracovat?

  • Většinou operujeme v týmech po 3-6 lidech
  • Každý tým má k dispozici analytika
  • Týmy mají k dispozici i projekťáka, který jim chrání zadek před výsledkůchtivými produkťáky
  • Každý tým pracuje na svém projektu, za který nese zodpovědnost i sklízí ovoce
  • Věříme v agilní hodnoty a SCRUM pro nás není jen prázdný, marketingový výraz
  • V současné době rapidně expandujeme – otevíráme nové vývojové centrum v Karlíně, hirujeme několik dalších týmů a stojí za námi nejen fungující a vydělávající business, ale i silná investiční skupina
  • Žádný nápad není špatný (teda většinou)

Co od nás dostaneš?

  • Férovou výplatu s projektovým bonusem
  • Cool laptop, se kterým neuděláš ostudu
  • Fancy kancly na Karlíně s ping-pongem, šipkami, PSkem a pravidelnými snídaněmi
  • Ledničku narvanou vším, od energiťáků po G&T
  • 5 týdnů dovolené
  • Na další benefity se u nás nehraje, raději ti za tvou práci prostě normálně zaplatíme 😊

Zaujalo? Tak nic není snazší!

Pošli nám svůj životopis, motivačním dopisem se fakt nezatěžuj. Zavoláme si, sladíme očekávání a pokud se v nich sejdeme, tak si ten meeting dáme i reálně. Při prvním kole si sedneš s naším CTO a podíváme se na tvoje zkušenosti a potenciál. Při druhém kole si pak sedneš se svým budoucím šéfem, který prověří tvoje znalosti. A pak přijde buď nabídka, nebo zpětná vazba – na jasné a čisté komunikaci si zakládáme.

Budeme se těšit. 😊

 

Zaujala vás tato pozice?
Frontend developer

Hledáš vždy na všechno co nejefektivnější řešení? Baví tě pozorovat hmatatelné výsledky své práce? Už jsi někdy přemýšlel/a nad tím, co se děje s tvým balíkem mezi dokončením objednávky a momentem, kdy ti volá kurýr?

 

Jestli právě kýveš hlavou, mohlo by se ti u nás líbit. Jsme interní startup poskytující fulfillmentové služby. Našim klientům poskytujeme ucelená řešení pro jejich business. Postaráme se o outsourcing logistiky, napojení na marketplaces, optimalizaci skladových zásob i procesů. V portfoliu našich klientů jsou ti největší retailoví hráči, ale také malé e-shopy a passion projekty.

 

Na čem budeš pracovat?

Náš business stojí na dvou základních pilířích – perfektně zvládnuté logistice a napojení našich partnerů na světové trhy. To znamená, že:

Nikdy není dost APÍček k napojení. Máme vlastní řešení pro správu produktů, logistiky i objednávek. Musíme naše řešení neustále škálovat, sáhneš si tedy na kubernetes, prozkoumáš i ty méně běžné součásti AWS a enterprise BUS bude tvůj nový oblíbený buzzword. Náš skladový systém se neustále rozvíjí a ano, můžeš si u nás hrát i s roboty. Potřebujeme i streamlinovaný systém pro onboarding, tvorbu fakturačních podkladů a ohromné další množství procesů, které jsou s fulfillmentem spojené. 

 

Co při tom využiješ?

Naše firma prochází obdobím progresivního růstu. To znamená zvýšený tlak na škálovatelnost i využití těch nejmodernějších dostupných technologiích při tvorbě řešení, která mají zásadní vliv na reálný, fyzický produkt. U nás se tedy setkáš s React, NodeJS, GraphQL, a Typescriptem. A celá tahle věc frčí na výše zmíněném AWS.

V jakém protředí budeš pracovat?

  • Většinou operujeme v týmech po 3-6 lidech
  • Každý tým má k dispozici analytika
  • Týmy mají k dispozici i projekťáka, který jim chrání zadek před výsledkůchtivými produkťáky
  • Každý tým pracuje na svém projektu, za který nese zodpovědnost i sklízí ovoce
  • Věříme v agilní hodnoty a SCRUM pro nás není jen prázdný, marketingový výraz
  • V současné době rapidně expandujeme – otevíráme nové vývojové centrum v Karlíně, hirujeme několik dalších týmů a stojí za námi nejen fungující a vydělávající business, ale i silná investiční skupina
  • Žádný nápad není špatný (teda většinou)

Co od nás dostaneš?

  • Férovou výplatu od hodiny – jestli si chceš před dovolenou crunchnout pár ticketů a místo Brna navštívit Ameriku, je čistě na tobě
  • Řádný hardware pro tvojí práci, i3 u nás potkáš maximálně na parkovišti, v laptopu ne
  • Fancy kancly na Karlíně s ping-pongem, šipkami, PSkem a pravidelnými snídaněmi
  • Ledničku narvanou vším, od energiťáků po G&T
  • 5 týdnů dovolené
  • Na další benefity se u nás nehraje, raději ti za tvou práci prostě normálně zaplatíme 😊

Zaujalo? Tak nic není snazší!

Pošli nám svůj životopis, motivačním dopisem se fakt nezatěžuj. Zavoláme si, sladíme očekávání a pokud se v nich sejdeme, tak si ten meeting dáme i reálně. Při prvním kole si sedneš s naším CTO a podíváme se na tvoje zkušenosti a potenciál. Při druhém kole si pak sedneš se seniorním vývojářem, který prověří tvoje znalosti. A pak přijde buď nabídka, nebo zpětná vazba – na jasné a čisté komunikaci si zakládáme.

Budeme se těšit. 😊

Zaujala vás tato pozice?
AWS DevOps Lead

Hledáš vždy na všechno co nejefektivnější řešení? Baví tě pozorovat hmatatelné výsledky své práce? Máš rád neustále inovace a narušováni Statusu Quo? Taky si uvědomuješ že v IT platí “Devil is always close?” Chceš být ten pravý Sentinel, kterého nepřekvapí 13-ti letý chlapec ze Zaporoží nebo masivnější DDOS?!

Jestli právě kýveš hlavou, mohlo by se ti u nás líbit. Jsme interní startup poskytující fulfillmentové služby, který hledá Didimose pro doplnění našeho Infrastructure teamu.

 

Na čem budeš pracovat?

  • Budeš se podílet na správě naší infrastruktury v AWS
  • Motivace a budování kvalitního týmu je základ.

Co při tom využiješ?

To víš sám moc dobře… 😉

 

V jakém prostředí budeš pracovat?

  • Nehrajeme na pravidlo “nas mnogo”, máme kvalitní a zkušené lidi
  • V rámci vývoje většinou operujeme v týmech po 3-6 lidech
  • Rádi experimentujeme, inovujeme
  • Věříme v agilní hodnoty a SCRUM pro nás není jen prázdný, marketingový výraz
  • V současné době rapidně expandujeme – otevíráme nové vývojové centrum v Karlíně, hirujeme několik dalších týmů a stojí za námi nejen fungující a vydělávající business, ale i silná investiční skupina
  • Žádný nápad není špatný (teda většinou)

Co od nás dostaneš?

  • Férovou výplatu od hodiny – jestli si chceš před dovolenou crunchnout pár ticketů a místo Brna navštívit Ameriku, je čistě na tobě
  • Řádný hardware pro tvojí práci, i3 u nás potkáš maximálně na parkovišti, v laptopu ne
  • Fancy kancly na Karlíně s ping-pongem, šipkami, PSkem a pravidelnými snídaněmi
  • Ledničku narvanou vším, od energeťáků po G&T
  • 5 týdnů dovolené
  • Na další benefity se u nás nehraje, raději ti za tvou práci prostě normálně zaplatíme 😊

Zaujalo? Tak nic není snazší!

  • Pošli nám svůj životopis, motivačním dopisem se fakt nezatěžuj
  • Zavoláme si, sladíme očekávání a pokud se v nich sejdeme, tak si ten meeting dáme i reálně
  • Sedneš s naším CTO případně s dalšími členy týmu a podíváme se na tvoje zkušenosti a potenciál
  • A pak přijde buď nabídka, nebo zpětná vazba – na jasné a čisté komunikaci si zakládáme

Budeme se těšit 😊

Zaujala vás tato pozice?
Backend developer

Hledáš vždy na všechno co nejefektivnější řešení? Baví tě pozorovat hmatatelné výsledky své práce? Už jsi někdy přemýšlel/a nad tím, co se děje s tvým balíkem mezi dokončením objednávky a momentem, kdy ti volá kurýr?

 

Jestli právě kýveš hlavou, mohlo by se ti u nás líbit. Jsme interní startup poskytující fulfillmentové služby. Našim klientům poskytujeme ucelená řešení pro jejich business. Postaráme se o outsourcing logistiky, napojení na marketplaces, optimalizaci skladových zásob i procesů. V portfoliu našich klientů jsou ti největší retailoví hráči, ale také malé e-shopy a passion projekty.

 

Na čem budeš pracovat?

Náš business stojí na dvou základních pilířích – perfektně zvládnuté logistice a napojení našich partnerů na světové trhy. To znamená, že:

Nikdy není dost APÍček k napojení. Máme vlastní řešení pro správu produktů, logistiky i objednávek. Musíme naše řešení neustále škálovat, sáhneš si tedy na kubernetes, prozkoumáš i ty méně běžné součásti AWS a enterprise BUS bude tvůj nový oblíbený buzzword. Náš skladový systém se neustále rozvíjí a ano, můžeš si u nás hrát i s roboty. Potřebujeme i streamlinovaný systém pro onboarding, tvorbu fakturačních podkladů a ohromné další množství procesů, které jsou s fulfillmentem spojené. 

 

Co při tom využiješ?

Naše firma prochází obdobím progresivního růstu. To znamená zvýšený tlak na škálovatelnost i využití těch nejmodernějších dostupných technologiích při tvorbě řešení, která mají zásadní vliv na reálný, fyzický produkt. U nás se tedy setkáš s React, NodeJS, GraphQL, a Typescriptem. A celá tahle věc frčí na výše zmíněném AWS.

V jakém protředí budeš pracovat?

  • Většinou operujeme v týmech po 3-6 lidech
  • Každý tým má k dispozici analytika
  • Týmy mají k dispozici i projekťáka, který jim chrání zadek před výsledkůchtivými produkťáky
  • Každý tým pracuje na svém projektu, za který nese zodpovědnost i sklízí ovoce
  • Věříme v agilní hodnoty a SCRUM pro nás není jen prázdný, marketingový výraz
  • V současné době rapidně expandujeme – otevíráme nové vývojové centrum v Karlíně, hirujeme několik dalších týmů a stojí za námi nejen fungující a vydělávající business, ale i silná investiční skupina
  • Žádný nápad není špatný (teda většinou)

Co od nás dostaneš?

  • Férovou výplatu od hodiny – jestli si chceš před dovolenou crunchnout pár ticketů a místo Brna navštívit Ameriku, je čistě na tobě
  • Řádný hardware pro tvojí práci, i3 u nás potkáš maximálně na parkovišti, v laptopu ne
  • Fancy kancly na Karlíně s ping-pongem, šipkami, PSkem a pravidelnými snídaněmi
  • Ledničku narvanou vším, od energiťáků po G&T
  • 5 týdnů dovolené
  • Na další benefity se u nás nehraje, raději ti za tvou práci prostě normálně zaplatíme 😊

Zaujalo? Tak nic není snazší!

Pošli nám svůj životopis, motivačním dopisem se fakt nezatěžuj. Zavoláme si, sladíme očekávání a pokud se v nich sejdeme, tak si ten meeting dáme i reálně. Při prvním kole si sedneš s naším CTO a podíváme se na tvoje zkušenosti a potenciál. Při druhém kole si pak sedneš se seniorním vývojářem, který prověří tvoje znalosti. A pak přijde buď nabídka, nebo zpětná vazba – na jasné a čisté komunikaci si zakládáme.

Budeme se těšit. 😊

Zaujala vás tato pozice?
Asistent/ka CEO

📌Co vás v této pozici čeká a co budete mít na starosti:

  • podpora CEO – plánování, organizování a koordinace služebních cest, vedení kalendáře a administrace kontaktů, vyřizování korespondence
  • plánování, přípravu a organizaci jednání – profesionální přivítání návštěv, budování dobrých vztahů s klienty a partnery, podpora při zajišťování firemních akcí
  • podporu členů nejvyššího management týmu ve všech aktivitách
  • budete mít také na starost úkoly související s běžným chodem a administrativní podporou společnosti
  • uvádění hostů, vyřizování telefonátů, rezervace místností, hotelů, restaurací a pod
  • evidence smluv
  • tvorba prezentací, reportů a analýz

📌Bez čeho se na této pozici neobejdete:

  • praxe na obdobné pozici
  • znalost anglického jazyka na dobré úrovni slovem i písmem
  • organizační a komunikační dovednosti
  • smysl pro detail, flexibilita a samostatnost
  • příjemné a profesionální vystupování
  • a to hlavní nakonec, chtít pracovat :-)

📌Proč si vybrat nás a co vše nabízíme:

  • Jsme společnost s velkým potencionálem a fajn kolegy, kde se určitě nebudete nudit
  • nabízíme samostatnou a zodpovědnou pozici, prostor pro seberealizaci
  • za Vaší práci vás adekvátně ohodnotíme
  • školení a další profesní rozvoj
  • nabízíme bohatý systém benefitů (flexibilní pracovní doba, možnost občasné práce z domova, dovolená 5 týdnů, příspěvek na stravné, příspěvek na penzijní pojištění, aj.)
Zaujala vás tato pozice?
Customer Success Specialist/ka

Spolu s Jakubem Mišákem ( náš Onboarding manager) a Martinem Marem (náš CTO), hledáme do našeho onboarding týmu, customer success specialistku nebo specialistu😊. Staň se klíčovou osobou pro úspěch našich zákazníků! Malinko informací pro tebe na úvod o nás: Mailstep je jednička na trhu v oblasti logistiky a komplexních fulfillmentových služeb pro naše zákazníky. Naší vizí je vytvořit komplexní ekosystém služeb a produktů, díky kterým dokážeme zákazníky, e-shopy, dostat do celého světa a z jejich pár objednávek denně udělat tisíce. Chceme umožnit zákazníkům růst.

Pár čísel o nás:

  • 42 500 m2 skladové plochy
  • 200+ e-shopů nám již svěřilo svou logistiku
  • 20 000+ odeslaných zásilek každý den
  • 100% přesnost vychystávání objednávek

V Mailstep můžeš: Růst. Realizovat se. Být u něčeho fakt nového.

Čím u nás přispěješ k úspěchu našich zákazníků, jako Customer Success Specialista/ka?

  • díky tobě (a jejich super zkušenosti s námi, hned od onboardingu), budou naši zákazníci ještě úspěšnější a spokojenější.
  • jejich cesta k maximálnímu využití naší platformy a příležitostí, bude hladší a rychlejší
  • budou mít někoho /tebe/, kdo jim porozumí a pochopí je a hlavně, pomůže jim dotáhnout nastavení, integrace, propojení a data a ke zdárnému konci onboardingu (t.j začátku využívání našich služeb k jejich maximálnímu užitku)
  • díky tvým zkušenostem a empatii a následné inovaci, bude náš onboarding proces top pozitivním zážitkem

Co získáš, pokud se dáš na tuhle cestu s námi?

  • super podporujícího a zkušeného šéfa - Jakub Myšák
  • později možný posun v kariéře na senior nebo vedoucí pozici v onboardingu
  • vysoce ceněné dovednosti a znalosti, z rychle rostoucího e-commerce prostředí pro tvoji další kariéru a plány
  • samostatnou pozici, budeš koordinátorkou a PM interních stakeholderů, každý zákazník je jedinečný a rutina se ti vyhne obloukem   
  • možnost využít naplno tvé silné stránky v oblasti komunikace, koordinace několika interních stakeholderů a týmů, důraz na výsledky a schopnost neztratit fokus ze zákazníka, ale i high -level pohled na naše procesy
  • denně zlepšovat dovednosti s nástroji HubSport (CRM), Confluence, Postman, Slack a Jira.

Jak bychom si tě představovali?

  • máš už zkušenost z oboru e-commerce nebo fulfillmentu a logistiky a tento obor tě baví a chceš se dál učit a posouvat dál. (například z pozic na zákaznickém servisu, podpory nebo přímo v onboardingu)
  • jsi empatická osobnost, zvládneš koordinovat interní projektový tým a zároveň mít pořád záběr na zákazníka
  • jsi odpovědná, samostatná a chceš a ceníš si výsledky, i dobré vztahy
  • máš aktivní angličtinu (B1) a chceš ji i používat
  • zvládneš i náročné nebo stresové situace a prioritizace je pro tebe samozřejmostí  

A co říká tvůj potenciální nadřízený Jakub?

“K Mailstepu jsem se dostal náhodou, když jsem v minulosti hledal dodavatele fulfillmentu pro můj e-shop. Do Mailstepu, jako onboarding manager, už cíleně, protože jsem už jeho produktu 100% věřil a taky jsem ho chtěl dál podpořit a být u našeho růstu a inovacích.“

Co od nás dostaneš?

  • Férovou výplatu dle tvých zkušeností: od 45 000 - 55 000 Kč/měsíc.
  • Spolupráce na IČO i HPP je možná a rádi se domluvíme.
  • Hybridní spolupráce – u této pozice tě ale potřebujeme onsite s týmem co nejvíce - 3 dny v týdnu v Karlíně, je minimum.
  • Flexibilní pracovní doba je samozřejmostí.
  • Řádný hardware pro tvojí práci, i3 u nás potkáš maximálně na parkovišti, v laptopu ne.
  • Fancy kancly s ping-pongem, šipkami, PSkem a pravidelnými snídaněmi.
  • Ledničku narvanou vším, od energiťáků po G&T.
  • 5 týdnů dovolené.
  • Na další benefity se u nás nehraje, raději ti za tvou práci prostě normálně zaplatíme.😊

Co o nás píšou? 

https://www.e15.cz/rozhovory/umime-propojit-nekonecny-pocet-skladu-napric-zememi-rika-majitel-mailstepu-1376230

https://cc.cz/z-vojny-utekl-budovat-logistickou-firmu-kterou-prodal-a-pak-ji-zachranoval-dnes-jan-rozlivka-stavi-miliardovy-podnik

/https://www.e15.cz/rozhovory/nastane-konsolidace-e-shopu-velci-hraci-skupuji-ty-male-rika-sef-mailstepu-libor-hudecek-1390242

 

Zaujalo? Tak nic není snazší!

Pošli nám svůj životopis, motivačním dopisem se fakt nezatěžuj.

Zavoláme si, sladíme očekávání a pokud se v nich sejdeme, tak si domluvíme setkání online nebo osobně, dle preferencí.

Při prvním kole si sedneš s naším Onboarding managerem a IT Recruiterem a podíváme se na tvoje zkušenosti, potenciál a tvé vize. Dovíš se vše, co tě bude o nás zajímat.

Při druhém kole se potkáš s našim CTO a doladíte další detaily a dotazy. A pak přijde buď nabídka, nebo zpětná vazba – na jasné a čisté komunikaci si zakládáme.

Budeme se těšit. 😊

Zaujala vás tato pozice?
Specialista/ka dopravy

Aktuálně hledáme pro rozšíření našeho týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista dopravy.

Jestli nehledáš korporát, ale fajn firmu se nádechem Start-up baví tě doprava a kamarádíš se s excelem, rádi tě u nás přivítáme.

📌Co tě v této pozici čeká a co budeš mít na starosti:

  • Kontrola přijatých faktur
  • Zpracování, zapsání schválení faktur za dopravu v ERP systému
  • Objednání nestandartní dopravy
  • Komunikace s dopravci (balíková i kamionová doprava)
  • Hledání nový dopravců dle zadání
  • Spolupráce s expedicí
  • Další Ad-hoc činnosti spojené s chodem oddělení
  • Zástup Transport managera v případě jeho nepřítomnosti

📌Bez čeho se na této pozici neobejdeš:

  • Nadšení a zájem o oblast dopravy
  • Dobrou znalost MS Office (zejména excel)
  • Komunikativní dovednosti, samostatnost i týmovost
  • Aktivní pracovní nasazení, pečlivost
  • Výhodou zkušenosti s administrativou
  • Chtít na sobě pracovat a učit se

📌Proč si vybrat nás a co vše nabízíme:

  • Jsme společnost s velkým potenciálem a fajn kolegy, kde se určitě nebudeš nudit
  • Nabízíme samostatnou a zodpovědnou pozici, prostor pro seberealizaci
  • Za tvojí práci tě adekvátně ohodnotíme
  • Školení a další profesní rozvoj
  • Pracovní doba dle dohody, možný částečný HO
  • Nabízíme bohatý systém benefitů (dovolená 5 týdnů, příspěvek na stravné, příspěvek na penzijní pojištění, aj.)
Zaujala vás tato pozice?
Specialista/ka zákaznické péče

Specialista/ka zákaznické péče

📌Co vás čeká a co budete mít na starosti:

  • péče o naše stávající klienty a komunikace s nimi
  • zpracovávání požadavků klienta od A do Z
  • spolupráce s ostatními odděleními a zajištění hladkého splnění zakázek našich klientů
  • příprava podkladů pro zprocesování požadavků
  • příprava podkladů k fakturaci pro účetní oddělení
  • zapojení se do aktuálních projektů

📌Bez čeho se na této pozici neobejdete:

  • praxe na obdobné pozici
  • znalost anglického jazyka
  • organizační a komunikační dovednosti
  • smysl pro detail, flexibilita a samostatnost
  • a to hlavní nakonec, chtít pracovat, zbytek vás naučíme :-)

📌Proč právě k nám a co nabízíme:

  • jsme společnost s velkým potenciálem a fajn kolegy, kde se určitě nebudete nudit
  • nabízíme samostatnou a zodpovědnou pozici, prostor pro seberealizaci
  • za Vaší práci vás adekvátně ohodnotíme
  • školení a další profesní rozvoj
  • nabízíme bohatý systém benefitů (flexibilní pracovní doba, možnost občasné práce z domova, dovolená 5 týdnů, příspěvek na stravné, příspěvek na penzijní pojištění, aj.)
Zaujala vás tato pozice?
Marketing Content Specialista

Nově otevíráme pozici Marketing specialista.

Potřebujeme zkušenou, kreativní duši a neměl by ti chybět drive!

Pokud tě zajímá svět reklamy a marketingu, jsi náš člověk.


📌Na čem budeš pracovat?

  • Příprava marketingových kampaní a jejich vedení
  • Vyhodnocování kampaní a jejich reporting
  • Nákup médií, Ads, testování kampaní, vyhodnocování
  • Správa sociálních sítí (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YT)
  • Copywriting na sociální sítě a blog
  • Spolupráce s externími dodavateli a jejich koordinace
  • Administrativní a organizační podpora MKT
  • Organizace eventů

📌 Co při tom využiješ?

  • Ideální je zkušenost z marketingové agentury na pozici Marketing specialista, Social Media manažer.
  • Jednoznačně pak využiješ zkušenosti s tvorbou obsahu pro sociální sítě, hodit se ti bude i umění tvořit a řídit nové kreativní kampaně.
  • Měl bys umět pracovat s analytickými nástroji, zvládat komunikaci s kolegy i externími dodavateli a napsat lepší text, než právě čteš.

📌 V jakém prostředí budeš pracovat?

  • Nastoupíš pod marketingového manažera jako jeho pravá, exekutivní ruka
  • V současné době rapidně expandujeme – otevíráme nové vývojové centrum v Karlíně, hirujeme několik dalších týmů a stojí za námi nejen fungující a vydělávající business, ale i silná investiční skupina
  • Žádný nápad není špatný (teda většinou)

📌 Co od nás dostaneš?

  • Nabízíme samostatnou a zodpovědnou pozici, prostor pro seberealizaci
  • Za Tvojí práci tě adekvátně ohodnotíme (velmi hezky nastavená výkonová složka, za dobře odvedenou práci dokážeme být hodně štědří)
  • Školení a další profesní rozvoj
  • Možnost pracovat částečně na HO
  • Nabízíme bohatý systém benefitů (flexibilní pracovní doba, dovolená 5 týdnů, příspěvek na stravné, příspěvek na penzijní pojištění, aj.)

Zaujalo? Tak nic není snazší!

Pošli nám svůj životopis, motivačním dopisem se fakt nezatěžuj
Zavoláme si, sejdeme se a pak přijde buď nabídka, nebo zpětná vazba – na jasné a čisté komunikaci si zakládáme
Budeme se těšit 😊

Zaujala vás tato pozice?